Oloko Idag?..

Hejsan!Här är dagens inlägg! :)

Asså..
Så störande man är helt uppe i ett uppdrag, åsså kollar man på det man inte har så är det timmar kvar tills man kan ta det!
Fukt är iaf glad! :)
Jag har gått upp till level 9( snart 10 ) och fick denna bakgrund:

Jag fyller 11 på fredag!

Jaa!
Jag gick nyss upp i level 10!
Jag fattar inte detta..
För några dagar sedan var jag i level 1 nu är jag i level 10!
Så en tjej som hade varit medlem i ungefär 274dagar och hon var i level 8!
Jag är stolt över mig själv! ♥
Jag är nu i Mastergradiet så man kan göra hela listan uppåt och neret på jobben!
Så nu ska jag göra ett uppdrag för min nya kompanjon Roger!
Kul! :)

Jag kollade nyss på SuperEppel.blogg.se, och där såg jag  att jag hade vunnit Månadens blogg!
Blev jätteglad
Kolla:
Haha, Eppelskrutt hade stavat mitt Panfunamn '' Pandan_01 '' fel så det står Pandan 1! :)
Men jag blev ändå glad!
Jag hade bara en motståndare men jag fattar fortfarande inte att jag vann!
Såhär blev resultatet:
Jag vann med 77% av rösterna, 13pers. röstade!
Medans Wilma förlorade med 23%!
Jag blir överlycklig när jag ser detta!
AHH! LYCKA!
Och jag älskar feedbacken Eppel gav mig!
Cool - Uppmuntrande - Häftig design.
Det påminner mig!
Jag håller på med en NY design!
Ha're!


Så, då var designen klar! :)
Här är en bild på den nya headern!:
( tryck för större bild )
Jag brukar bara göra lite 5minuters-designer men gillar dom iaf!
Hoppas ni gillar designen..
Nej, vänta!
Jag har flömt en sak i headern!
DEN ÄR INTE KALR ÄN..
Ska göra om.. :)
UPPDATERING: HÄR ÄR DEN NYA HEADERN:
(Tryck för större)

Så alla Pandor och Olokaner, eller vem ni nu är! :)
Detta var det första( kommer nog större imorgon )stora inlägget vi gör på denna blogg!
Eller som jag gör .. hehe!
Applåder Tack!

Fukt


Kommentarer
Postat av: Eppelskrutt

Sv. Ojnej, förlåt! :o Jag skall ändra det! ;)

2012-04-11 @ 06:48:31
URL: http://supereppel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0